Доставка і Оплата

Способи доставки:

Доставка Вашого замовлення буде здійснюватися з м. Львів.

Терміни доставки замовлення залежать від міста доставки – зазвичай Новою поштою 1-2 дні, Укрпоштою 5-7днів, в точки видачі ROZETKA орієнтовно 3-7 календарних дні (не враховуючи день відправки) вартість 49 грн до 15кг.

На даний час співпрацюємо з компанією “Нова Пошта” (оплата доставки за рахунок одержувача, можлива післяплата), “Укрпошта” (оплата доставки за рахунок одержувача, можлива післяплата), “ROZETKA” з оплатою під час отримання чи попередньою оплатою.

Самовивіз м. Львів вул. Ніжинська 9 (можливість розрахунку карткою “Пакунок Малюка”)

Якщо замовлення оформлено Пн-Сб до 15 години – ми здійснюємо відправку цього ж дня.

Способи оплати:

  • Інтернет-еквайринг plata by mono
  • Оплата при отриманні (накладений платіж) з передоплатою 200 грн, післяплата у магазині ROZETKA

Зверніть увагу, що Нова Пошта нараховує комісію в розмірі 20 грн + 2% від суми грошового переказу.
Наприклад, якщо Ви замовили товар вартістю 5000 грн – комісія буде складати 120 грн (5000*0,02+20)

  • Оплата по реквізитам на рахунок IBAN

Після здійснення платежу – будь ласка напишіть у Viber, Telegram або WhatsApp 0679634716

  • Оплата картою “Пакунок малюка” можлива лише при самовивозі фізичною картою в нашому терміналі!

Повернення товару:

Дитячі підгузки, трусики і вологі серветки обміну та поверненню не підлягають, так як вони належать до предметів сангігієни, які входять до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Кабінетом міністрів України від 19 березня 1994 року (Постанова 172).

Інші товари які не були у використанні та належної якості ви можете повернути або обміняти впродовж 14 днів після покупки. В разі винекнення такої потреби зв’яжіться з нами будь яким зручним для Вас методом.

Тому, хочемо звернути Вашу увагу на те, що всі Ваші покупки, при відправці поштовими службами, страхуються на повну вартість, і фінансову відповідальність за цілісніть відправлення несуть саме вони. Наполегливо Вас просимо, перевіряти цілісніть, кількість та найменування замовленого Вами товару саме на поштовому відділенні та до підписання накладної про отримання відправлення! У такому випадку можна скласти притензію на пошкодження, втрату частини посилки при доставці, чи повернути нам не підходящий товар. Якщо Ви підписали накладну, значить Вам все підійшло та Ви не маєте претензій до служби доставки та до складу, який Вам сформував відправлення, а отже повернення або обмін придбаного товару буде неможливий згідно законодавства України..